mínusz egy csavar

2011.07.15. 14:17

 Június 28-án sikerült eljutnom az egyéves kontrollra, minden várakozásomat felülmúlva horror volt. Rutinosan nem 8-ra mentem, mert tudtam, úgyis reggel vizit, esetleg műtétek. Fél 10 körül értem oda, az ambulancia tömve és valóban, Csaba doktor műtőben. Direkt csini ruhában mentem (fekete szoknya, előnyösen harántcsíkolt fekete fehér felső és magassarkú szandi) mert azt már tapasztaltam a doktor úrnál, hogy kedveli a hmmm.... szépen kiemelt formákat.

Elkészült a röntgen, sok változás nincs áprilishoz képest, elöl még mindig nem forrt össze a sípcsont teljesen.

Vártam. Vártam. Csaba doktor műt. Szerencsére volt nálam innivaló és egy csomag keksz. Szép lassan szállingózott ki a többi orvos a műtőből, és behívta a rá várakozókat. Úgy délután 3-fél 4 felé már csak hárman maradtunk, mindannyian Csaba doktorra várva. 17h12-re sikerült bejutnom hozzá, mert kb. 17h-re ért be. Rettentően sajnálkozott (működött a ruci :) ) és hogy ne haragudjak, de ő egész nap műtött. Mondtam neki ok., ezzel semmi gond, de ha pl. bejelentkezéskor azt mondták volna, hogy Csaba Ákos délután 3 előtt biztos nem kerül elő, akkor pl. elmentem volna dolgozni, ügyet intézni, lábat lógatni, vagy pl. ebédelni. Állítása szerint ő szólt az asszisztensnek és ő nem tud emiatt kiszaladgálni...

Miután mondtam neki, hogy még mindig nem tudok futni mert fáj a térdem és ez nem izomprobléma mert simán bringázok akár 90 km-t is, azt mondta, lehet, az egyik csavar nyomja és a statikusat akkor kiszedi. Kérdeztem, mikor? Mondta most, ambulánsan, helyi érzéstelenítéssel, csak keres egy műtősnőt. Némileg beparáztam, hiszen azért eddig epidurálva vágott bele a lábamba. Mondta, fájni fog, de ő is kibírta. Már maga a szuri se volt kellemes (hiszen a csonthártyába nyomta a lidocaint, de a legfinomabb az volt, amikor a csavart szedte ki. Mert belülről nem lehet érzésteleníteni a csontot és lehetnek idegek a csontvelőben. Mit is mondjak, próbáltam úrinőként viselkedni de egy idő után kijött belőlem egy mélyről jövő nagyon fájdalmas nyögés. Szerencsére nem tartott az egész (a kihúzás) 1 percnél tovább. Nem is varrt, hanem strip-el ragasztott, így nem kellett visszamennem varratszedésre. 

Csinos kötéssel a lábamon távoztam ezután. 6 nap után leszedtem és most már teljesen jó. A heg nem lett csúnyább szerencsére.

Ami rossz, az az, hogy megint belebegtette a csontplasztikát, és most már nem is lehetőségként, hanem valószínűségként. Mert hogy valamiért úgy néz ki, mindenütt jól összeforrt, csak ott elöl nem, ahol a nyílt törés volt. Fránya bringa jól összezúzott. Karácsony előtt kell visszamennem újabb kontrollra és az összes fémtől csak jövőre szabadít meg. Maradok tehát robotnő.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://labtores.blog.hu/api/trackback/id/tr873070083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása