plasztika

2012.02.11. 11:30

 Hétfőn plasztikai műtétem lesz. Nem, nem az orromat csinosítjuk és sajnos nem is tüntetnek el rólam zsírréteget.

 A csípőlapátomból kivesznek egy pici szivacsos csontszövet darabot (kb. mint a kisujjamon a köröm) és azzal betömködik a sípcsontomon azt a részt, ami nem akart összeforrni (ezt hívják spongiosa plastica-nak) így másfél év után sem. Hiába mozgás, Kalcium, D-vitamin, szezámmag, masszírozás, makacsul ellenállt a megfelelő átépülésnek. És közben bekukkantunk (arthroscopia) a térdembe, hogy az mitől fáj olyan rettenetesen: valamelyik csavar elmozdult, tényleg sérült a hátsó keresztszalagom (Tállay erre szavaz) vagy "simán" egy steril gyulladás (én erre szavazok). 

Eredetileg már január 17-én túl kellett volna lennem ezen a műtéten, de akkor fél napos kórházi tartózkodás után hazaküldtek, mert olyan sok friss sérült volt, hogy az ilyen tervezett műtéteket eltolták. A következő időpont meg (részben) miattam maradt el: a kórházban beszedtem egy jó kis vírust (nem részletezem) de még a torkom is begyulladt tőle, gyulladással meg nem műtünk.

Nagy várakozásokkal tekintek a műtét elébe: remélhetőleg utána gyorsan regenerálódok, tavasszal fogok tudni futni és főleg túrázni, és nyár végén kiszedhetjük a fémeket is.

Sok változás előtt állok: tegnap összepakoltam és kiköltöztem az irodából: a felépülés után már máshol folytatom a jogi tevékenységemet. Véget ért a 4 éves kaland a Gerbeaud házban...

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://labtores.blog.hu/api/trackback/id/tr34093298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pistonstroke3d 2012.06.27. 22:17:49

Szia, Gábor vagyok szintén lábszár törött, csak rám egy autó dőlt miközben én motoron ültem:) ...motorbaleset. Olvasom épp a tortúrádat,őszintén sajnálom,és én át is érzem el hiheted:) Szóval, ajánlok neked valamit bár úgy látom előbb kellett volna,(jó régóta benne vagy) na de sosem késő. Nem tudom hallottál e már a NIKKEN termékekről? Nos nekem jó ismerősöm forgalmazza a termékeit, én is szedek épp egy "csontképző, és erősítő kapszulát" ez egy 3hónapos kúra. Egy példa: Anyukám 70éves barátnőjének elég durva csontritkulást állapítottak meg, ő megrendelte a 3hónapos kúrát,utána mikor el ment vizsgálatra megállapítást nyert, hogy egy 40éves ember csontozatát öltötte magára:) és ez komoly. Ez egy mágnes terápiára, és nano technológiára épülő japán cég terméke. Nikken nézz utána, én is ezt szedem,(OSTEODENX + CALDENX) és mellé oxigénnel dúsított Pimag vizet iszom, gyors a javulás, és a csontképzés. Ismerősöm által küldött pár sikeres gyógyulás, Nikken termékekkel:

1. Most 16 éves fiam tavaly, 2011 júniusában sportbalesetet szenvedett. Testnevelés órán, futás közben a annyira megfeszítette az izmát, hogy kiszakadt egy 1,5 cm átmérőjű darab a csipőjéből, ott, ahol az izom a csonthoz tapadt. Iszonyatos fájdalmai voltak, minden mozdulat fájt neki.Az orvos hagyományos gyógymódot javasolt, (azaz nem a gyorsabb eredményt mutató 2 műtétet szegecs be - szegecs ki). Azt is hozzátette, lassabb lesz a gyógyulási folyamat, de az eredmény ugyanaz lesz. Ugyanakkor megengedte, hogy Nikken termékeket is 'bevessek a gyógyulásban'. Fiam a Nikken alvórendszerén aludt (derékalj, takaró, párna), s fájdalmai a minimálisra csökkentek, minden éjszakát nyugalomban végigaludt. Minden nap vittem neki a Nikken PiMag vizét, és a törés helyére a Kenko Flexet helyeztem. Ezenkívül szedte a CalDenxet és OsteoDenxet 3 hónapig. 1 hét szigorú kórházi fekvés után elkezdhetett mankózni, s hazamentünk. A harmadik hetes kontroll röntgen után orvosunk még egy hét mankózást javasolt, majd a baleset után négy héttel elengedte fiamat nyári táborba! (Persze nem sporttábor volt.) Megjegyzem, gyerekem edzett, rendszeresen atletizált a baleset előtt.

2. Az őszi szünetet sem úsztuk meg s fiam vakbélműtéttel kezdte.A műtét kissé hosszabbra sikeredett, mert az orvosok csak nehezen találták meg a vakbelét, ugyanis az nem a szokott helyen volt. A mája mögött találták meg, fölcsapódva, gyűrűszerűen összepöndörödve. Így a szokásos kb. 5 cm-es vágást tovább kellett nyitni, s izmot is kellett vágni, hogy hozzáférjenek. Ismét a Nikken termékeit használtuk. Röviden csak annyit, hogy a műtét után tizedik napon fiam iskolába mehetett!

3. Fiam mellett egy 10 éves kisfiú feküdt, akinek a térdét műtötték. Miután felébredt a műtét után fájdalomcsillapítót kért, de csak kúpot tudtak volna neki adni. Azt nem kért, így azt mondták, várjon pár órát, míg tablettát kaphat. Kölcsönadtam nekik a Flexet, csak úgy ráhelyeztük a térdére. Fél óra a kisfiú azt mondta, nem fáj a térde, nem kellett neki fájdalomcsillapító.

4. Alagút-szindrómában szenvedek (zsibbadnak az ujjaim a jobb kezemen). Orvosom azt mondta, mjad ha nyillal, megműti. A probléma 18 évvel ezelőtt kezdődött, amikor lányomat pelenkáztam. Az évek során addig 'jutottam', hogy már egy gomb felvarrása során is szünetet kellett tartanom, hogy kiálljon a kezemből a zsibbadás. A Nikken karkötőjét kezdtem el használni, s elmúlt a kezemből a zsibbadás. Persze, ez nem azt jelenti, hogy meggyógyultam, mert ha hosszabb időre leveszem a karkötőt, újra érzem, hogy zsibbadnak az ujjaim.

5. Amikor találkoztunk, barátnőmet már egy hete fellökte egy autó, s megütötte a bokáját és mellkasát. Kölcsöadtam neki egy Kenko Super Minit a bokájára. A zoknijába tette, s délután végigugrálta a farsangot kis elsőseivel.Nem érezte, hogy fáj a bokája. A mellkasával tovább kínlódott, mert a kölcsönkapott Kenko Flexet nem használta.

6. Egy ismerősöm édesanyjának jobb karja egy 5 évvel ezelőtti agyvérzés következményeként jobb karja, zsibbadt, nem tudta használni, fogni sem. Kipróbálta a Nikken sportkarkötőjét, egy éjszaka használat után úgy érezte, nem zsibbad a keze, s a poharat is meg tudta fogni. Azóta édesanyja használ egy karkötőt, s az életkedve is visszatért, mert zöldséget is tud pucolni!

7. Egy másik ismerősömnek tüdőműtéte volt, kaptak tőlem egy Power Patch-et, melyet a vágás helye közelébe ragasztottak, s nem kellett fájdalomcsillapító.

8. Egy tanítványomnak délutáni óránkon iszonyú migrénje volt, állítása szerint reggel óta. Felragasztott a homlokára egy Power Patchet. Az óra folyt tovább, s tanítványom 5 perc múlva meglepődve közölte, már nem fáj a feje.

Ehhez hasonlókat még tudnék sorolni.

Szép hétvégét kívánok:
Ottilia

Ha meg már gyógyult vagy akkor további hosszú egészséget kívánok neked:)

Üdv: Gábor

Sünmalac1 2013.07.06. 11:43:47

Szia! végig olvastam a blogodat és nagyon érdekel, hogy most hogy vagy. Légyszives írd le. Köszi
Gabi

Ildo23 2015.05.14. 18:46:19

Szia,

Olvastam a blogomat es engem is erdekelne, hogy most hogy vagy. Hogy sikerult a csontbeultetes? Engem is labszartoressel mutottek es raadasul a Janosban iden marciusban. Most 8 hetnel tartok. Ha megadnad a email elerhetosegedet akkor privatban irnek.

cicavirag 2015.05.14. 18:50:08

Kedves Sünmalac és Ildo!
Bocsánat, hogy nem írtam eddig....
Ugye nekem 2010-ben volt a lábtörés, lassan 5 éve. Most már teljesen jól vagyok, 2012 novemberében kiszedték a fémeket. Teniszezem már elég régóta (gyerekkor és 2005-ben kezdtem újra) és az edzőm szerint a 2013 nyári idényre lettem olyan, mint régen.

Mindenkinek jobbulást. És: gyógytorna!!!!
süti beállítások módosítása