Szamárfészek

2010.07.07. 20:18

 Anyu csak így hívja az ágyamat. Mivel nincs wifi, csak innen tudok netezni úgy, hogy a lábam is polcolva legyen, a net is ideérjen. Majd készítek (inkább készíttetek :) ) remek fotót erről a kis birodalomról. Sztenderd tartozékok a párnák: 2 a fejem/hátam alá, 2-3 kicsi és 1 nagy a lábam felpolcolására. Minden nap újabb és újabb tornyokat építek, de még nem találtam meg az igazit. Az biztos, más konstrukcó kell az ülve vagy félig fekve netezéshez, az olvasáshoz és az alváshoz. Van természetesen egy takaróm (vagyis egy lepedő, mert meleg van, és kézzelfogható távolságban egy pokróc, ha mégis lehűlne, ahogy tette most, hálistennek).

Ágyam mellett kisrádió, még betegen is Milliók Reggelirére akarok ébredni. Gazdasági muppet show és Nesta zene az életem elengedhetetlen tartozéka. Van még kistáskában piperecucc (arckrém, deo, lemosó, kézkrém, nedves törlő, stb.). Fájdalomcsillapító (babonából nem tettem el), homeopátiás cuccok.  Egy üveg ásványvíz. Toll, papír. Telefon, töltő. Nyakba akasztható kistáska. Fényképezőgép. Töltő. Webkamera. Pendriveok. Egy DVD jogtár. Hintőpor, Kisszemetes. Contractubex. Reggel általában még egyedül ébredek, aztán a nap végére már több minden itt heverészik velem. Most pld. néhány papír, boríték, egy kis tálca amelyen a málna volt, a DVD jogtár, kisrádió. Kistáska a nyakamban.

Contractubexel szorgalmasan kenem a hegeimet. Nem akarok háborús sérülnek tűnni.

Van viszont egy kellemetlen hírem. Nem véletlenül nem megy ez a bokahajlítás nekem. Folyamatosan zsibbad a bal lábfejem és sokkal érzéketlenebb, ezt éreztem a zuhanyozásnál is: a bal lábammal sokkal kevésbé éreztem mind a vizet, mind annak hőmérsékletét, mint a jobbal. Megkérdeztem Laci unokatesómat, aki híres neurológus professzor, és ezt írta:  

"Szia Ági!

Biztos hogy valamelyik perifériás ideg sérült, de ezek hetek illetve inkább hónapok alatt regenarálódnak. Kis B vitamin, mozgás.
Laci"
 
Fákk. Hónapok.
 
Mozogni kell, hogy javuljon, de nem megy a mozgatás, mert sérült. Úgy várom a gyógytornászt, mint a messiást. Augusztus 20-ra muszáj járnom normálisan, akár bottal. El kell mennünk Jándra, hogy megkeresztelhessük Fanni csikót.
 
Milyen ételben van B vitamin?
 
Tegnap este felhívott Manu, életem egyik legnagyobb szerelme, akivel még Svájcban éltünk együtt hosszan, hogy meghalt az anyukája. Tudtam, hogy szegény beteg volt és ez várható volt, de nagyon szomorú lettem tőle. Felicitas egy csodálatosan kedves, egyszerű, szeretetteli édes nő volt. És csak 70 éves. Legyen neki szép a folytatás is.

A bejegyzés trackback címe:

https://labtores.blog.hu/api/trackback/id/tr892136846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szilvi1973 2015.04.23. 16:33:46

jonapot.énis eltortem a lábam megoperáltak március 30 án velőűrszegezésel majus 15 én kel menem filmezésre és akor mondják meg menyire szabadmajd terhelnem.aztszeretném kérdezni menyi idő utan multel a boka daganat meg mikor jöt visza a boka körül az érzés mert még mostis oljan érzéstelen egy kicsit.előre is kösz.

Ildo23 2015.05.14. 18:56:25

@szilvi1973: Szia,
Teged hol mutottek? Neked is zsibbad es merev a terded? Majd ird meg, hogy mit mondott a doki. En a heten voltam kontrollon es elvileg 8 het utan raallhatok, de sztem inkabb ket het mulva fogok tudni.

cicavirag 2015.05.14. 19:05:50

Jánosban. Iszonyat mázlim volt a dokival de soha többet nem szeretnék odakerülni. Lassan és fokozatosan kell terhelni, a 0 terhelésből nem lehet rögtön 100 %

Ildo23 2015.05.14. 19:29:55

@cicavirag: Engem is a Janosban mutottek Gergely doktor. Hat en se szeretnek odakerulni, de mas valasztasom nem volt akkor.

cicavirag 2015.05.14. 21:45:18

@Ildo23: Engem Csaba Ákos műtött akinek bő egy évvel előttem volt motorbalesete és ugyanúgy tört el a lába, mint nekem, így mindkét oldalról van sok tapasztalata.
Utólag azt hallottam, hogy egy ilyen balesetnél ha nagyon sírsz akkor elvisznek máshova. Nekem még lett is volna lehetőségem az OBSI-t kérni, mert a Lánchíd Pest is és Buda is de eszembe se jutott.

Ildo23 2015.05.18. 11:42:15

Hat en a Sportkorhazba mentem volna, mert ott mutottek a masik terdemet. De annyira eros fajdalmaim voltak, hogy ezzel nem is foglalkoztam.
süti beállítások módosítása