7. hét vége

2010.08.08. 22:39

 Ma vasárnap este van. Hétfőn reggel jöttek betegszállító barátaim, hogy elfuvarozzanak a Jánosba a 6 hetes kontrollra. A nagy újdonság az volt, hogy már nem kellett értem feljönni a hordággyal, hanem csak az egyik fickó jött fel és ügyesen lelépcsőztem egyedül.

A kórházban szokás szerint rengeteget kellett várni, mert az orvosok valamilyen megbeszélésen voltak. Traumatológiai ambulancián hétfőn reggel megbeszélést tartani nagy királyság. Csináltak röntgent, amin sajnos még rendesen látszik a sípcsonton a törés. Az ambuláns lapomon annyi van: a callus képződés épp, hogy megkezdődött :( további gyógytorna, lassan fokozatos terhelés, a következő kontrollra (újabb 6 hét múlva, kb. szeptember közepén) már el kell érni a teljes terhelést. Viszont 40 szuri után nem kell többet szúrni, talán a hasam is visszanyeri a normálisabb állapotát!

Amikor a doki mondta, hogy 6 hét múlva jöhetek újra, akkor kicsit méltatlankodtam, hogy de hát azt hittem, többet nem kell jönnöm! Erre nevetett Csaba doktor és mondta: dehogynem, még sokszor! Itthon persze ismét a netet bújtam, és megtaláltam a lábszártörés kezelésének hivatalos, Eü Minisztérium által kiadott protokollját, amely szerint a 3., 6., 12., 18., 24. héten, majd azt követően 12 hetente kell kontroll röntgent csinálni. És az igazi hardcore: hivatalos gyógyulási idő: 4-6 hónap!!!! Vagyis október-december közepe! Ugyan Nesta azt mondta, szerinte a 6 hét elteltével rögtön elkezdhetek teniszezni, a Bence szerint az egész augusztus tutti bukó, a gyógytornász pedig csak kiröhögött, amikor rákérdeztem, hogy mikor játszhatok. Szerinte a nyári szezonnak annyi, max sátorban :(

A Balsai is felhívott a röntgenemet látván és csak annyit ismételgetett, hogy "nagyon elbasztad a lábad", nem esett túl jól. Talán most jött rá, hogy tényleg, igazán, komolyan eltört és egy nagy szívás az egész? Mert sokat nem segített azzal, amit mondott :(

Gyógytornász egyszer volt a héten, TB alapon végre, jövő héten viszont nem jön, mert nyaral. Elmegy 1 gyógytornász nyaralni, és behal a háziápolás. This is Hungary.

Ami a konkrét állapotomat illeti, én azt hittem, 7 hét után jobban leszek. Valóban talpérintéssel mankózom, de még mindig 2-vel és annyira nem merem terhelni a lábam. Pedig legkésőbb augusztus 29-re ügyesen egyedül szeretnék járni, Patrick akkor jön haza a vitorlázásból és azt mondtam neki, mankó nélkül várom. lllene betartani az ígéretemet.

Ami rossz, hogy anyu nem akar Jándra menni, én viszont most nem mehetek egyedül a Fannival. Szegény gyerek ezt várta egész évben, és most nem megyünk :( Pedig a Fanni lovat meg kell keresztelnünk mindenképp... Jó lenne valakit találni, aki lejönne pár napra.

Az viszont végtelenül elkeserítő, hogy mivel én eltörtem a lábam, senki nem viszi a Fannit nyaralni és abba a 3 táborba megy egész nyáron, ahová a bátyám befizette és ahova anyu hordja. Ezek után senki ne szóljon be, hogy miért foglalkozom vele ennyit. Ezért. 

A bejegyzés trackback címe:

https://labtores.blog.hu/api/trackback/id/tr792208344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása