gyógytorna

2010.07.27. 20:21

 Emlékeztek, írtam, hogy amikor július 5-én visszamentem a kórházba varratszedésre, a doki felírt nekem 14 alkalom gyógytornát, amennyiben nem tudok elmenni, úgy háziápolás keretében.

Még aznap írtam a XVI. kerületi szakrendelőnek (leánykori nevén az SZTK-nak), megtaláltam a gyógytorna részét, hogy szeretnék gyógytornát háziápolásban, majd ha biztosabban járok, esetleg be tudok menni mankózgatva. Másnap írtak, hogy nem úgy van az, le kell menni a háziorvoshoz, ő kérheti a háziápolást. Anyu le is ment szerdán, de a háziorvos meg akarta tartani az egy darab ambuláns lapomat, így megbeszélték, anyu lefénymásolja és visszamegy (addig azonban egy szalmaszálat sem teszünk keresztbe). Másnap anyu lefénymásolta, lement délután, kiderült, a háziorvos két napig szabadságon van, a másik doki helyettesíti a saját rendelési idejében. Elküldtem anyut az SZTK-ba, hogy beszéljen a gyógytornászokkal (aki írta a mailt), hátha meg lehet sürgetni az ügyet. Anyu lement és nem várt meglepetésben részesült: a gyógytornász pikírt módon elküldte a fenébe, hogy ők ilyennel nem foglalkoznak és ők nem leveleznek a betegekkel. Akkor mi a tökömnek van e-mail címük? És jó vicc, hogy leírják, nem mehetek csak úgy simán a pl. térd/boka elnevezésű órájukra, ami nekem kell, hanem előbb le kelle ne menni konzultálni. Igaz, járni nem tudok és szállítani kell, de hajrá logika. Mindenesetre az tutti, hogy ha már járni fogok tudni és kell gyógytornára járnom, akkor inkább a pöpec BLESZ-be megyek, mint pimasz csajszihoz aki egy idős nővel tudott bunkózni. Anyu lement péntek délelőtt a helyettes háziorvoshoz, a helyettes dokinő nagy nehezen kiderítette, ki itt az illetékes szolgálat. Ők persze nem vették fel. Azt ígérte az asszisztens, hogy egész rendelési idő alatt hívogatni fogja őket, és majd felhív minket itthon, hogy mit intézett. Persze semmilyen hívást nem kaptunk.

Hétfőn, 12-én lement anyu az én háziorvosomhoz, elérte a Kék Kereszt szolgálatot, akik nyilvántartásba vettek és megígérték, hívnak időpontot egyeztetni.

Így vártam. Hétfőn. Kedden. Majd szerdán. Aztán csütörtökön is. Pénteken már reményvesztetten. Gondoltam lemegyek a háziorvoshoz, és megverem a mankómmal. De itt talán nem ő volt mégsem a hibás.

Így tehát hétfőn 19-én anyu ismét lement a háziorvoshoz, ismét felhívták a háziápoló gyógytorna szolgálatot ahol kiderült, elkavarták a lapomat, de majd hívnak, istenbizony. Fel is hívtak, hogy sajnos a júliusi kvóta kimerült, ezért csak az augusztus 2-ai héten tudnak jönni. Mondtam, ez kíváló, ugyanis nekem augusztus 2-án kell visszamennem és addigra helyre kellene jönnie a boka és térd funkciónak. Megállapodtunk abban, hogy feljön a gyógytornász, hogy gyakorlatokat mutasson. Fiatal fickó, aki magánúton tud jönni heti 2x, majd aug 2-től TB alapon.

Vagyis, ha nem lenne pénzem megfizetni a magán gyógytornászt, akkor TB alapon augusztusban kezdhetnék el, hetekkel később épülnék fel és hetekkel tovább lennék táppénzen. Ebben hol a ráció?

A bejegyzés trackback címe:

https://labtores.blog.hu/api/trackback/id/tr482180764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása