2 hónap

2010.08.18. 23:58

 2 hónapja ilyenkor (június 18án fél éjfél felé) a műtétre készítettek elő, de az is lehet, hogy már műtöttek. Vagyis már 2 teljes hónap eltelt a baleset óta. Mérleg?

Én tényleg azt hittem, hogy ha 6 hétig nem terhelem, akkor utána 1-2 hét alatt újra megtanulok járni és dobom el a mankót. Nos, ez nem igaz. Most, a 9. héten még mindig 2 mankóval nyomom. Ugyan egyre többet sétálok, de még mindig 4 lábbal. A realitás az, hogy a 12 hetes kontrollra fogom rendesen terhelni a lábamat, ami szeptember közepe. Lehet, hogy már szeptember 10-re, de nem hiszem, hogy 1-re. A háziorvos szerint még szeptemberben is bőven táppénzen leszek, mert ő szeptember 20-áig szabadságon van, de a ha sürgős, a helyettese is odaadja majd a táppénz papírjaimat.

Táppénz: az ember a minimálbérnél kicsivel magasabb összeg után fizet járulékot, így havi nettó 28 ezer ft táppénzt kapok. Sírjak vagy nevessek?

Ami a lábamat illeti: a héten kétszer volt a gyógytornász, még hétfőn jön 1x a hónapban. Vagyis a július 5-én kiírt 14 alkalmas háziápolásos gyógytornából augusztus végéig összesen 4 alkalmat sikerült abszolválni. Magyarország, én így szeretlek?

Hétfő óta szorgalmasan sétálgatok, persze még manóval. Egyre többet megyek, ma szerintem 2 órát sétáltam. Sajnos estére ettől elfárad a lábam és bedagad a bokám. Érdekes módon a bokám a legérzékenyebb, mondjuk ott most az alsó csavarnak is meg kell találnia a helyét. Sajnos most úgy néz ki, van egy lábam vékony bokával és izmos, formás vádlival és van egy lábam vastagabb bokával petyhüdt vékony vádlival. Most egy jó ideig nem hordhatok egyáltalán magassarkút, így miniszoknyát se fogok nagyon :)

A mai sétám során egyszer csak elsuhant mellettem egy kamasz BMX banda. Félórával később szembe jöttek és az egyik srác mondta a haverjának: "itt jön a négylábú funky csaj!" Én meg ezen elkezdtem nevetni. Hiszen milyen tök jó: az anyja lehetnék, de ő mégis annyira fiatalnak tart, hogy be mer szólni. És elég "öreg" vagyok már ahhoz, hogy egy ilyen beszóláson ne sértődjek meg, hanem nevessek. Viszont nem vagyok elég "öreg" ahhoz, hogy én is beszóljak nekik valami olyasmit, hogy kisfiam ha figyelmetlen vagy a bringáddal, úgy eltörheted a lábad mint én és aztán róhatjuk a köröket együtt.

Nehéz itthonról dolgoznom, az igazi távmunkához jobban kellene logisztikáznom. Eljön ennek is az ideje hamarosan.

A két hónapban az  is a jó, hogy milyen sokan segítettek és jöttek meglátogatni. Természetesen messze a legjobb dolog persze Patrick, ezért nem tudom azt mondani, hogy az egész nyaram el lett cseszve. Sebaj, most az indián nyárra gyúrok :)

A bejegyzés trackback címe:

https://labtores.blog.hu/api/trackback/id/tr952231881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása